Vés al contingut

Fira Mas Guinardó

09/2023

Les festes de Nadal han de ser un moment d’obligatòria parada i reflexió sobre el nostre consum. L’impacte de les nostres accions locals pot ser devastador o respectuós amb les persones i el planeta. Per això, a la festa “Al Guinardó, consum responsable per Nadal” es genera un dels diversos espais de la ciutat de parèntesi, reflexió i compartiment d’experiències de consum responsable i solidari. En aquest marc, Fundació Adsis ha estat col·laborant-hi activament amb diferents grups de joves des de la primera edició de l’esdeveniment i aquest any s’hi han implicat joves del projecte impACT, concretament preparant la xocolatada popular i donant suport a les paradetes d’entitats. Aquesta ha estat una de les primeres accions dels i les joves, que seguiran desenvolupant altres propostes durant el curs en la mateixa línia de promoure la consciència crítica i el coneixement d’alternatives que transformin la lògica insostenible del consum desmesurat.